[Soutěž] | Tommy Donbavand - Doctor Who: Závoj smutku

Doctor Who blogtour

Soutěž

Tak jo, přátelé, máme tu soutěž! A o co soutěžíme? To je přeci jednoduché - o nového Doctora. Soutěžte, stojí to za to, věřte mi.
Nakladatelství Jota do soutěže věnovalo celkem čtyři výtisky, tudíž čtyři z Vás máte možnost tuto knihu vyhrát. A jak?
Stačí, když vyplníte soutěžní formulář, možná se na Vás usměje štěstí a hned budete novým majitelem značně šílené knihy se šíleným hrdinou.



Pokud jste náhodou knihu ještě neviděli naživo někde v knihkupectví, přikládám fotku, abych Vás patřičně nalákal.




Pravidla soutěže:
- Soutěž trvá od 21.9. do 5.10. 2014
- Soutěž funguje pouze v rámci ČR
- Na konci budou vyhlášeni 4 výherci


>> SOUTĚŽNÍ FORMULÁŘ <<


Všem účastníkům přeji mnoho štěstí!

Autor článku: EclecticGuy

Sdílej

Přečtěte si taky

Předchozí
Next Post »

2 komentářů

komentářů
Monika
22. září 2014 v 11:13 delete

Jsem jediná, komu link nefunguje?:P

Reply
avatar
Monika
22. září 2014 v 11:14 delete

jo, pardon, tak ano :D jen jsem si přečetla, že je chyba, že se můžu vrátit zpět, ale tlačítka jsem si neprohlídla :D jsem to ale jouda

Reply
avatar